Emandad EI OLE tugev käsi!  

Posted by PokerDevil

Nonii, tänane päev ei ole just kiita.
Alustuseks ütlen, et nägin RedKingsis, et mul on $100'sest boonusest vaid 110 punkti puudu ja hakkasin seda lahti tegema seal. Stack polnud kiita ja mängisin NL25 peal.
Tegin sellise 1000 käelise sessiooni täna. Lõpptulemus +$10 :D Boonusest ka 10 punkti puudu, ei viitsinud enam :P
Kuni 700 käeni oli asi ilus, olin plussis, +$125. Kuid siis, hakkas QQ sadu, alguses sain QQ buttonil, 3 limperit, tegin beti $2.50 sain BB calli ja MB call, teised fold. Flop QdJd7x, BB bettis $3.50, MB call, ma lükkasin all-in, $32. BB call MB fold. Turn, J, River A. BB viskab lahti AA. :) Ja MB ütles, et tal oli AQ :P Seega, 1 outs taaskord :P Nuh, jah...

Teine käsi, 5min hiljem. QQ mul BB'd. 1 limper ja SB call. Ma raise $2, limper fold ja SB all in ($7), pole nagu mõtet maha visata shorti vastu, ütlesin ta käe ka ära enne, AKs ja oligi :P Flop QJT., turn ja river ei paarita lauda ja lännu.

Kolmas QQ, pikka juttu pole, tilter, kes iga teine käsi all inn läks, oli SB ja ma button. Teised fold, ma call. 67s tõid talle masti ja järjekordne pot vales suunas.

Tuleb leppida, et QQ ei ole tugev käsi! :) Hea seegi, et plussis päev, miinus päeva vaja ei lähe :) Homme saame selle $100 ka lahti ja võid RedKingsiga hüvasti jätta.

Olge terved!

This entry was posted on Wednesday, January 9, 2008 at 12:31 PM . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

2 comments

misasja. QQ on tugev käsi! See, et matemaatika praegu paika ei pidanud - who cares. Raha läks õiges kohas sisse ja küll ta ka õiges kohas välja tulema hakkab.

;)

January 10, 2008 at 4:35 AM

Seda küll, eile lihtsalt ei olnud :D

January 10, 2008 at 6:29 AM

Post a Comment