Taas pokkerilainel...  

Posted by PokerDevil

Üle kuu aja pole kirjutanud aga peab ütlema, et pole millestki eriliselt kirjutada ka olnud.
Reisil olles ma pokkerit mängida ei saanud, sest seal lihtsalt ei olnudki ühtegi kasiinot või üldse mingit kaardimängu... Imelik. :) Kui koju jõudsin, siis oli ka ikka "sitaks" tegemist ja pokkerimäng pidi lihtsalt tahaplaanile jääma. Korra nädalas mängisin netis ja korra lives. Peale sellist pausi kadus mõneks ajaks üldse pokkeri mängimise isu ära ja erilist tähelepanu sellele ei pööranud. Netis viitsisin ainult mingi 15min. mängida ja sain ka mäletan 15 dolli. Nüüd olen uuesti pokkerilainel ja mängin taas regulaarselt ja üritan ka blogi regulaarselt uuendada.

Reedel mängisin öösel Pokerstarsis ja peale 4 tundi olin +$91. Ise olen väga rahul, suutsin loobuda ühest monsterist potist enda jaoks(üle $150), kui panin kolme mängijaga potis maha paremuselt teise käe ja ütlesin arvuti taga mõlema vastase käe puhtalt ära. See oli päris hea tunne :P Selline paus tuli kõvasti kasuks ja oli tuju taas mängida.

Laupäeval mängisin 3h ja jäin +$11. Alustasin kohe -$55'ga ja kaardijooks oli ikka 2h selline pask, et jube noh, langesin selle ajaga -$99 ($100 ei tulnudki ära!). Aga siis tuli mõni otsustav pot ja lõpetasin sessi ikka plussis, mis on positiivne.

VEEBRUARI KOKKUVÕTE:
Veebruari kuu kohta võin öelda, et see aeg, mida ma mängisin, mängisin hästi ja eesmärk sai ikka suht täidetud.
Mängisin vähe ja kokku sai kogutud: +$563 ning käsi tuli kokku 5972, väga lahja mängukuu oli.

Märtsile ma mingeid eesmärke ei sea, sest see kuu on kohe-kohe läbi ja vaatab, mis aprillis saama hakkab.


Eesmärk:
$10,000
-$117
Jäänud:
$7,491

This entry was posted on Sunday, March 23, 2008 at 11:22 AM . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

0 comments

Post a Comment