SnG hoog...  

Posted by PokerDevil

Pole kaua kirjutanud jälle ja sellepärast, et pole millestki kirjutada ka eriti olnud.
2 nädala jooksul pokkerit on mängitud normaalselt ja mitte üleliia. Esimesel nädalal tegelikult päris vähe, kiired ajad aga see selleks.

Tulemustest võin niipalju öelda, et võib rahule jääda. 4 turnat, 2 rahakohta ja plussis. Rahalaudades ca. 4h mängu, plussis. Midagi erilist välja tuua ei ole ja ei hakka ka tooma. Graafikut ka ei viitsi lisada.

Ok, olen endale uue eesmärgi võtnud, või noh, mis eesmärk aga ikkagi. Teenida SnG HU'ga 2 nädala jooksul $500. Ulme eesmärki pole mõtet panna, sest ma ei tea seda kuidas ma jõuan. Mängin $10 ja $20 sisseostuga HU'd.

Vaikselt tegin PKRis ka proove aga eesmärki üritan PSis täita.

PKRis tegin sellise asja, et mängisin $10, siis $20, siis $50 ja siis $100.
$10-$50 võitsin muretult. Aga $100, ma tundsin ja teadsin, et olin vastasest ikka päris palju üle aga luckbox sulges kaaned kui olin saanud 4/5 chippidest enda kätte. Vastase käed järjest: KK, AA, JJ. Ja kõik lõppesid all inniga. KK vastu sain TT, preflop all in. AA vastu AJ ja flopist J ning viimase, kui ta oli juba liider, JJ vastu 88, kui floppasime mõlemad kolmiku :) Selliseid käsi võiks ise ka kunagi järjest saada :D

Selline huvitav seiklus. Kokkuvõttes kaotasin ikka õnneks ainult $20, kuid oleks tulnud võita :P

Aga üldiselt on HU SnG mulle sitaks meeldima hakanud ja jäängi mõneks ajaks nende juurde. Mingi 5-10 hud päeva jooksul ära teha pole mingi probleem ja aja suhtes suur kokkuhoid, ning kui 8 nendest võidaks oleks super.

Aa.. ja plaanis üks SnG raamat ka muretseda ja läbi lugeda. :P

Annan ka siis teada, kuidas läheb :)

This entry was posted on Tuesday, April 15, 2008 at 12:22 PM . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

0 comments

Post a Comment