Nulliringid, Omaha/Stud H/L  

Posted by PokerDevil

Siin midagi väga head kirjutada ei ole, sest tulemusi on ette näidata suht NULL, olen regulaarselt mänginud koguaeg aga jah... zero results. SnG HU'e(Heads-Up/1vs1) olen sitaks teinud ja 70 mängu kohta $30 plussis. Aga ma tean ka tegelikult miks, sest ma olen full tiltis neid FTOPS VIII satikaid(Turna, kus jagatakse pileteid) lihtsalt mingi $1000 eest varsti teinud ja saate aru, sittagi pole saanud. Mingi fcking 3x olen bubble olnud. Ma oma mängimise aja jooksul pole ennem suurematel, kui 100 osavõtjaga turnal bubble olnud aga nüüd on neid lausa 3 juba. Suht närvi ajab, nüüd oleks juba loll seda üritust pooleli jätta ja ennem ma ei lõpeta, kui 1 suur pilet taskus. Minu system on selline, et teen HU, et saada satika raha. Kui esimese HU kaotan, teen neid nii palju, kui olen 1'ga plussis ja lunastan endale pileti satikale. Kuid jah, siiani on asi nii läinud, et zero ja varsti on minu investeering satikatesse suurem, kui FTOPS main eventi 1. koht. Kuid viimane bubble lõppes $100 maha tiltamisega ka, häbi häbi rsk, tõmbasin 1/2 limiit ja kolmas käsi A9s all in lampi, kui flop oli AKQ, ofc. AQ käest calli.

Siiis olen veel avastamas uusi mänge. Tegelikult neid ammu mänginud sentides aga jah... Limit Omaha H/L mängin 1/2 limiidis ja siiani suht norm, FTP pakub praegu head boonust, "Happy Hour" 'i ajal saadakse topelt punkte. See on hea. Samuti ka Limit Stud H/L. seda samas limiidis. Mõlemad meeldima hakanud ja praegu küll ei tea, millal No Limit Hold'Em'i cashi naasen, mai kuus igatahes mitte. See Stud on seal räme boonus, kes asja jagavad. Paljud tulevad sinna oma viimase rahaga ja tildivad maha lihtsalt, terved kvartalid betivad, sul jääb üle lihtsalt parima käega pank koju tuua, soovitan soojalt.

Praeguseks kõik, nägez.

This entry was posted on Sunday, May 18, 2008 at 5:06 AM . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

0 comments

Post a Comment