Posted by PokerDevil

14.07.2008

Blogis pole uusi poste viimastel päevadel olnud, kuna olen olnud kaugel kodust tööl ja niisama hullanud ja pidutsetud... Peale -$200 sessi sain ma aru, et ma olen tüdinenud pokkerist veidi ja tuli teha puhkus. Pole 4-5 päeva raha peale erilist teinud. Ainuke asi mida mänginud nendel päevadel on Ranking HU liiga, kus hetkel läheb hästi ja olen teine. Teine sellepärast, et 2 päeva jäi mängimata. Kuid põhiline on see, et ma ranka666'te juhin praegu päris normaalselt. Kindel ei saa kunagi olla ja kummi lõdvaks selle liiga kohalt ei lase, tal pruugib vaid üks $2 turna kinni panna ja ongi tasa seis :)

Kuid eile öösel sai starsis ühe $21 HU turna teha, 32 osavõtjat, 8 esimest saavad raha. See õnnestus kinni panna kohe ja $228 tasku. Peale seda arvutid kinni ja magama, rohkem ei viitsi vist homme ka mängida peale baltika.

Ja see, et üritan Starsis saada pileti Sunday millionsile, kus auhinnafond seekord massive $2,000,00. Seda oleks patt mängimata jätta.

Praegu aga kuulake head muusikat:

This entry was posted on Monday, July 14, 2008 at 3:36 AM . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

0 comments

Post a Comment