Finaallauas...  

Posted by PokerDevil

05.07.2008

Noojah... Sai eile sõbraga diil tehtud, et mängiks $4,000 GTD turnat. Sisseost $100+$9. Kuna sisseost suur, siis mängijaid vähe ja koguneski ainult 75 mängijat ja auhinnafondiks kujunes $7,500.
Oi see oli pikk mäng selles mõttes, et jah.. 3,5h läks aega, et üldse rahadesse saada ja top 10 oli payed. Mina sain sinna läbi satika, sõber ostis sisse :P Struktuurilt oli selline, et 3000 chippi kätte alguses ja blindid tõusid iga 15min. tagant.
Nuh... Algus oli aeglane, kõikusin 2000-3000 vahel. Oi ma bluffisin palju, oi kuidas ikka bluffisin. Enne esimest brake'i puhtalt bluffidega 5k peale. ;)
Peale pausi kohe esimene käsi 99, raisen 4bb buttonil ja saan SB käest calli, flop 9XX, masti ost. SB check ma bet 3/4 pot ja SB all in. Panin ta QQ-AA ja avaski AA, turn blank ja river A :) 2300 läks. Kohe järgmine käsi oli AJ, flop AJT bow. Betin 3/4 potist järgneb all in ja call, ma viskasin maha ja näitasid KQ mõlemad. Hea fold :P
Siis võitsin poti keskel AA'ga ja sain chipid 6k peale ning paus.
Peale pausi esimene käsi 67s, buttonil raise ja saan calli 88'lt, flop 679, mõlemad all in, talle 8 ega rida ei tulnud ja olin 10k peale. Edasi paar bluffi ja sain 13k peale ning 1 bluffiga 11k peale tagasi :P
Siis märkamatult tuli jällegi uus paus. Peale midag ma nagu eriti ei saanudki mängida. Aga vedas, et minu kõrval istus pussy ja KÕIK sb ta foldis ning ma ei kaotanud sittagi, ehk siis terve ring foldis. Rahakohad ligidal ja keegi ei tahtnud välja langeda. Kui bubble oli jäänud, oli mul 16k chippi ja mäng oli väga tight. Siis hakkasin röövima sama suuri stacke nagu mina ja õnnestunult. 22k peale sain enne bubblet. Siis lõhkes mull ja finaallaud. Congrats!
SIIIIIS, sain ma disconnecti :D Võib-olla ma peaksin tänulik olema aga sitaks närvi ajas ikka, 55 restarti arvutil ja modemil. Ei tea siiani, miks nett ära kadus, teises arvutis oli olemas aga läpparis ei olnud :S Sick... Kui tagasi jõudsin oli 6 mängijat alles :P Mul stack 14k. Kolmas käsi, AA, all in ja sain blindid, anted + Double upi.
Teised lõid 2 mängijat veel välja ja siis hakkasin mina vigu tegema. Nahhui ma ei saa aru, miks ma limpisin mingi mõttetult ja huge chipleader'i blindi ajal. "So sick" nagu, kui lammas olla annab. Vaatasin käsi peale turnat ja fcking J9s ka limpisin :S Of course CL lükkab chipid sisse, et mind pinge alla panna, kuid alati ma olin ka taga kõvasti. OMA FCKING LOLLUS. Ja siis stäkk kuivaski kokku ja langesin välja Q9s kui A6 callis, ei saanud sittagi ning out. Fck, ennast ajas närvi, et suured rahad olid lähedal. Esikoht 2,1k, teine 1,3k. Oleks need kätte saanud, oleks pikema puhkse võtnud pokkerist. Kuid tuleb rahul olla. Bluffisin hästi, 1 bluffiga ainult kaotasin. Näitasin head readi ja laydowne. $712 pole ka paha ja juba on eelmise kuu rekord turnade teenistus üle löödud.

Muud mänginud ei ole. Täna teen sama turnat. Ja esmaspäevast hakkab siis H-U Ranking ja hakkab rankale kotti tegemine.
Ja samuti teen täna Triobetis €250 HU freerolli, koguaeg unustan ära, täna mitte! :)

EDIT: FCK!!! Unustasin! Kui nägin oli freeroll täis juba! :S :D

This entry was posted on Saturday, July 5, 2008 at 6:47 AM . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

0 comments

Post a Comment