Maja vs Flushi päev!  

Posted by PokerDevil

Mis ma siin kirjutada oskan, päev algas suurte tõusude ja mõõnadega.
Peale 100 kätt oli +$100, peale järgmist sadat kätt olin nullis jälle. Täna oli "Maja vs Flushi päev".
4x sain suhkamisse majalt, flushiga, kui mina sain turnil või riveril flushi ja temal oli seda kaarti just majaks vaja :) Perfect. Kokku mängisin täna 800 kätt ja +$57. Kuidagi vähe tiksub juurde viimastel päevadel. Ei tea, mis viga.

Ega mul oli ka täna lucky, vähemalt korraks :P
http://www.pokerhand.org/?1931429

Ütleks, et.. Joppas :P

Üritasin täna Ongame'is ka PokerTracker'it tööle saada aga sittagi... :( Tuli PokerOffice readidega läbi ajada jälle.

Ning ikka olen kimpus saidi leidmisega, Ongame'st suht kopp ees juba, kui aus olla. Aitake!!! :D
Vähemalt panin rahad MoneyBooker'i poole liikuma, sellel võrgul pole vist parimad suhted MB'ga, kuna võtab päev ja rohkemgi iga withdraw.

Aa, eile mängisin ka veica ja tuli kokku +$98, kolme sessi kohta, 500, 300 ja 200 käppa.

Olks, lõpetan.

Hoidke kõvad!


Eesmärk:
$10,000
-$155
Jäänud:
8,816

This entry was posted on Saturday, January 12, 2008 at 5:15 PM . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

0 comments

Post a Comment