No tra, saa läbi juba!  

Posted by PokerDevil

Täitsa rõve kui närvi ma läksin täna kui see maja vs flush jätkus. No tra, anna kinnas rsk.

Oeh... Mängisin täna Ultimate Betis NL100, $50 lauda ja õnnelik olen, et $50'ga. Väga haige, esimsel kukkumisel oli QdJd, flop Ad4d4x, turn oli Kd.. Selge, mul NUT flush.. Ta paneb mu all in TARGALT ja river 9, ning tema viskab letti 99. :S Mida vittu nagu.

Teine kukkumine, sain flopist A high flushi, A9s oli ja sain ärtude masti, vastasel K4 flopist Kh9h4h, turn pask ja river... 4! SUPER!

Oeh, ma ei tea midagi teha. Homme proovin pokkerit mitte mängida ja pean aja maha võtma. 2 päeva raskelt biite saanud :P Aitab praeguseks nendest.

Whine whine whine, kuskil tuleb sellest lahti saada, hea, et sain ära rääkida! :)



Järgmiste Biitideni! :)

This entry was posted on Monday, January 14, 2008 at 12:01 PM . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

0 comments

Post a Comment