Nonii... DownSwing :P  

Posted by PokerDevil

Nonii, kuidas läinud on? :P

Ütleks, et pole midagi erilist siin mänginud vahepeal. Tuli esimene miinuspäev ka sisse ära. Graafik jookseb eelmisest edasi. Eile päev jooksis täielikult nullis, kuid kaotasin mõne sellise käega:

http://www.pokerhand.org/?1947628

Ei saa aru, kas mastitõmme on tõesti siis nii METSIK käsi või sattusin ma eludonki otsa... Aga jah, sellega eilne mäng piirdus :P
Järgmise kohta kätt ei leidnud :S
Ning Fucking "semi" blufferite vastu saada on täiesti võimatu UB's. Mul AK ja BB, BU raise $2.50, ma call. Flop AK9 ma bet $5, ta raise $10, ma call. Turn 7, Mina petin $10, ta all in $13 oli vist.. River 7... Viskab lauda 97o.. FINE! Klge, nii ei saa ju pokkerit mängida.

NL50, kuna tahtsin natuke plõksida pokkerit, kuid erilist suurt mänguisu polnud, ei hakanud Nl100's lammutama.

Mängisin Ultimate Betis, kust ma kohe nahhui tõmban, sest seal ma olen nagu päriselt ka, 2 päeva jooksul elus kõige rohkem 1 outerit ja draw vendi näinud enda stacki vähendamas. Ei tea milles asi :S Aga Soft hakkab ka silmadele... Jällegi resize table seal hea aaaaga jah. Adios Helmuth!


This entry was posted on Thursday, January 17, 2008 at 6:45 AM . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

0 comments

Post a Comment