PKR...  

Posted by PokerDevil

Sain oma T6 raha kätte ja teen väikese deposiidi PKRi. Lugege lähemalt sellest PokerNews Eesti teemast siit. Seal plaanin mängida mõned turniirid, cashi puhkus ikka kestab veel. :) Mõned turniirid ja SnG'd seal. Vahepeal mängisin ka Starsis mõned turniirnid, õigemini 4 turniiri ja ikka väga haledalt lendasin välja, 2 big stacki ( Mina ja teine ) vastamisi ning ta tegin ikka nii donkey calli, et vähe pole. Mul KK, raise 5bb peale preflop sain AK poolt calli ja flop oli crap rb, ta betis 3bb ja ma all in. Ta mõtles ja callis ning turn oli A... Nice1. Ei tea kui suure sisseostuga turniire mängima peab, et selliseid lambaid ei leiaks, tilt ta ka ei olnud, ju lootis, et mul sama käsi või AQ aga nuh, ei tea. Sinna mu suur $10000 võit läks :P PKRi punktide eest tahan mängida mõned turnad jällegi, siis ka 3 pakki kaarte tellida sealt ning ka huvipärast raamatu "How to win at Online poker".
Kuni veebruari esimese nädalani tahan oma turniiri skilli arendada veidi turniiride mängimise näol. :)

Elame näeme.

This entry was posted on Sunday, January 27, 2008 at 9:41 AM . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

0 comments

Post a Comment