Jaanuari kuu kokkuvõte  

Posted by PokerDevil

Esimene kuu läbi blogiga :) Sorry, et viimasel ajal pole eriti kirjutada saanud kuna pole aega lihtsalt olnud. Hetkel ei ole ka kodus ja graafikuid pole ette näidata aga teadsin, et siin, kus olen võiks kokkuvõtte ära teha ja kirjutasin andmed üles.

Jaanuari kuus lasin oma käte vahelt läbi käia 21,277 käel. Mängisin NL25, NL50 ja NL100 rahalaudu. Kõige rohkem tõi tulu NL100, siis NL50 ja siis NL25. Protsendiliselt 55%, 30%, 15%.
Kuu kogu tulu oli ei rohkem ega vähem, kui $1,830, seda koos turniiride ja boonustega. Mina ise ei oodanud sellist üpris super kuud enda jaoks. Kuid oma osa andis kindlasti ka T6 pokkeri boonus €375. Turniiride poolelt jäin plussi $74'ga, võib öelda, et mitte just eriti ootuspärane. Kuid selle eest arendasin oma strateegiat turniiri mängimisel. Kuid jah, Trios näiteks kordagi rahadesse ei tulnud kuskil :D Viimasel turnal olin esimene, kes finaallauast välja langes aga nuh, 5 said raha. Võin lohutuseks öelda, et bubbleboy ei olnud (Tuleb meelde, et mul pole kunagi "jopanud" bubbleboy ollagi e. mängija, kes esimesena rahadest välja jääb).

Kokkuvõtteks võin öelda, et olen selle kuuga väga rahul ja oma püstitatud eesmärgist päris viisakalt ees. Mingit raha ma enne välja ei võta ega näpi, kui eesmärk täidetud ja siis saab juba midagi ilusat osta :)

Veebruari kuu eesmärgid:
-Mängida 25,000 - 30,000 kätt
-Tellida raamat ja lugeda seda järgmine kuu :)
-Püsida graafikus oma eesmärgiga ja korrata eelmise kuu saavutust.
-Koguda PKRis punkte, ning osta sealt veidi pahna.
-Ning: EI

Ja EI


Eesmärk:
$10,000
Jäänud:
$8,170

This entry was posted on Friday, February 1, 2008 at 2:39 PM . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

0 comments

Post a Comment