Veebruari kuu esimesed päevad  

Posted by PokerDevil

Olen pöördunud cashi taha tagasi, olen ka mõned turniirid mänginud, kokku 4 turniiri.
Cashis on päris normaalselt läinud. Siiani olen mänginud 3911 kätt ja tulu $280. Turniiride poolelt on 2 rahakohta ja kokkuvõttes sealt plussis $32'ga. Kaardijooks on 2 viimast päeva ikka väga pask olnud aga pos. on see, et olen suutnud plussis sessi lõpetada.
Proovisin siin igasuguseid asju vahepeal. Rekordiks tegin 12 rahalauda korraga NL50's. Ütlen, et 5 on siiani max, siis saan aru ka midagi.

Aga 12 laua ajal jäi meelde luckimine:
http://www.pokerhand.org/?2022322
Päris hästi joppas, sellega lõpetasin ka oma 12 laua sessi, kuna sain aru, et siis ma ei mängi õieti veel :P

Edasi püüan mängid rahalaudu edasi ja vähemalt 4 turnat.
Vahepeal käis plaan ka teha 1 nädal puhtalt Sng'si aga ei tea, mis sellest välja tuleb ja millal see ette võtta tuleb. Peale seda oleks jälle hea rahalaudadesse tagasi tulla.

Eesmärk:
$10,000
-$313
Jäänud:
$7,858

This entry was posted on Thursday, February 7, 2008 at 10:14 AM . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

2 comments

Lahe aasta :) kõik kuud on jaanuarid

February 7, 2008 at 12:25 PM

No fck, sama jama nagu foorumis korra :D Tra kyll, tänud.

February 8, 2008 at 11:25 AM

Post a Comment