Papp tuleb, tilt tuleb.  

Posted by PokerDevil

21.07.2008

Lõuna-Eesti rallil käidud, Urmo Aava nähtud (tra kus WRC sidrun ikka lippab noh :S) ja kodus ning aeg pokkerit mängida. Nägin, et toimub satelliit $100+$9 buy in turnale, kus olen eelnevalt 4's olnud ja üle 700$ kasseerinud. Regasin satikale, $10.9+1 ja sain pileti. PKR on oma GTD haardeid laiendanud ja nüüd on $4k asemel juba $7,5k GTD, see toimub iga õhtu. Kokku tuli 112 mängijat ja 15 said raha.
Algas turniir uimaselt, teine käsi QQ, raise 100 ja 5 callijat, floppi A ja easy fold pleae beti ja calli. Siis 45min järjest foldisin. Sain 55, flop KK5, suutsin maksimaalse välja meelitada ja sain duubli. Siis järgmised 45min foldisin, blindid juba 75/150 ja sain QQ, siis ainult blindid. Buttonil ilmus 66, limpisin, flop 654, turn 5 ja sain jälle peaaegu duubli. Siis jälle paar korda korjasin blinde hilisest positsioonist. Märkamatult 3h möödas. Olin chipleader 36k'ga, leian QQ, raise 800/1600 blindidelt 6k peale ja minust paremal koheselt all in. Ta oli tegelikult täiega agro vend aga ma tundsin, lihtsalt tundsin, et tal oli KK või AA, sest all-in oli lihtsalt nii kiire. Ta tavaliselt raiseb suurelt aga all in oli lihtsalt sisuliselt nagu automaatselt peale minu beti. 22k oli juurde callida aga ma foldisin ja näitas KK ning kogusin lauast respecti aga see selleks. Järgmise käsi JJ, limbin, 1 raise 3x BB ja ma callin. Miks call? Sellepärast, et kui ma oleks all in läinud oleks nagunii kaasa tuldud ja arvatav coinflip käsi, ei tahtnud münte keerutama hakata. 1 short oli selle beti peale all in ja flopis AQ ning vastasel oli KQ ja flopis easy fold again. Siis võitsin mõned käed veel, stack 35k.
Peale 3,5h oli finaallaud teada ja ma olin seal sees. Ühe venna lõin mina välja 2 lõid teised.
Leian AKs, short all in 17k'ga ja ja KJs võitis pot'i mastiga. Unlucky, nüüd mina shordina all in AQ'ga, sain tuubli. Järgmine ja ühtlasi ka viimane käsi ajas kõik võimalikesse tiltidesse.
Mul KK, ees raise ja ma all in. üks teine vend kellel tiba vähem kui mul all in ja chipleader callis samuti, mul KK, short TT, leader 66. Flop K78, turn 9, river 6. Täiesti putsis, ma sõimasin ja läkastasin ja ma ei tea mida veel. Nii ei saa olla finaallauas, sellist unlucky. Mul jäi mingi pask järgi ja järgmine käsi all in ning kojusõit. Fuck, I hate Poker.. Tuleb $560 rahule jääda ja oodata uut võimalust võita, siis nüüd, suurema haardega turnal see $3k.

Mida veel... Vahepeal sain H-U rankingus liidripositsiooni tagasi, kuid vahe nii imeväike, et kõik on võimalik. PL omaha turna panin kinni.
Varsti see võistlus läbi, tuleb võtta veel viimast.

Nägemist!!! :@

This entry was posted on Monday, July 21, 2008 at 1:47 AM . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

4 comments

Anonymous  

Eks seal PKRis ajab see ebaõnn tõesti vihale. Sain bubble poisi tunnet kogeda 1800gnt. Mina BB A10, vastase J10 vastu allin. Aga igal juhul väga häid folde tegid, mis tegelikult määravadki mängu saatuse. Mul oleks Sult MTT koha pealt nii mõndagi õppida. Ise harrastan muidu 6handed Sit&Go´sid. Kuid viimasel ajal olen ka natuke Heads uppi harjutanud. Loodan, et kohtume lauas peagi.

July 24, 2008 at 7:04 AM

Loodan sama :)

July 24, 2008 at 8:41 AM
Anonymous  

Edu HU's

July 26, 2008 at 9:41 AM

Ty, annan endast parima, ei midagi muud :)

July 26, 2008 at 10:19 AM

Post a Comment