Võtsin HU liigal viimast...  

Posted by PokerDevil

28.07.2008

Vahepeal pole pokker olnud tegevustest esikohal ja seega pole palju mängida saanud. Terve nädalavahetus sai käidud kalal ja rannas ja niisama hullatud.
Kuid mis kõige tähtsam, sai võidetud Ranking HU liiga ja sellega kaasnev võimalus mängida Heads-Up ühe elukutselise vastu ja €300 peale. Sain mängida kellegiga Lätist. Kuna nv'l sai muud tehtud, siis tuli ennast kella 9'ks kuskile wifi alale venitada ja seal mäng ära teha. Sõbra autos sai mäng ära peetud.
Peale umbes 1h ja 15min mängu (:S) tuli võit koju. Väga kõva. Võib öelda, et kohe alguses oli tal mitu luckivat kätt, kus nt. JT vs J8 ja flop oli J8T. All in ja maha tuli rida :P AK vs KT, flop XXK, turn X ja river T. Igal streetil bettisin poti.
Kõige huvitavam käsi oli siis minu jaoks, kui ma sain mastirea :D Lol, Heads-upis :P Aga minu ebaõnneks ei saanud sealt välja rohkem kui 500 chippi, sest maha tuli 4 samat masti ja tal polnud ühtegi neist :)
Viimane käsi jäi minuarust arusaamatuks.. Mul JJ ja BB, ta raiseb blindidel 75/150 300'le. Ma panen 5x otsa, 1500, tahtsin poti seal samas võtta. Siis ta sisuliselt hetkega all in. Mõtlesin, et mis nuss on, tahab ta coinflippi või on käes QQ-AA nagu primal tavaks on. Chipid suht 1:1, mul väike ülekaal. Callisin ja avas 55, lõin juba käsi kokku ja mõtlesin, et nüüd ma küll suckouti ei saa ja ei tulnudki. Võit kodus koos €300'ga. Vb ma lihtsalt väsitasin ta pika mänguga ära, et sellise lükke tegi.
Ühtlasi avastasin veel, et miks on mul viimasel ajal raskem võita $10-$20 HU'l, seda sellepärast, et pinge puudub täielikult. Ja sitaks lohakusvigu. Selles PRO HU's ma ei teinud ÜHTEGI lohakusviga nagu mänguliselt, cebetid jne. kõik toimis.. Lohakusvigu tuli sisse tänu sellele, et autos mängisin ja vahest sattus click valele nupule :P Kas siis call, kui sittagi käes pole, või siis 4bb raise asemel lihtsalt minraise.

Valmistun vaikselt Full Tilt Pokeri SNG Madness'iks mis toimub seal 1.-3. augustini.

Veel valmistun FTOPS'ks mis samuti Full tiltis. Neid linke näete pakkumiste alt siin blogis.

Olgu nii siis praegu, nägemist :)

Orelipoiss - Minu pruut

This entry was posted on Monday, July 28, 2008 at 1:18 AM . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

2 comments

see pildil miski sextoy? :P


Ja very nice job.

July 28, 2008 at 4:36 AM

lol, sextoy of cours. :D

Ty.

July 28, 2008 at 6:10 AM

Post a Comment