Rekord saavutus turniirilt  

Posted by PokerDevil

09.08.2008

Eile öösel, kell pool 5 sai lõpetatud turniiril kolmandana ja võetud oma karjääri jooksul suurim turniiri võit. :) Eelmised olid seal samas PKRis $712 (sama turna) ja suurim $750 FTP's.

Turniiriks oli $100+$9 NLHL, osavõtjaid 86, top 10 payed. Kolmanda kohaga tõin sisse $1,118. Tuleb vägisi rahul olla. Kuigi ebaõnne oli selles osas palju, et vabalt oleks olnud 2 koht kindlustatud kui vastased poleks omavahel mõlemad all inni 2x 2 outeriga välja tulnud. Kord oli 1 chipleader, kord teine. KQ vs KT oli esimene, ma foldisin T6 ja maha tuli T, short sai duubli. Teine kord vastupidi chippide seisus 66 vs AA ja jälle short sai 2 outeri ehk 6 flopilt :D
Mul kuivas stäkk kokku, kui vastane fishis flopil ja turnil masti ning riveril sai selle, minu õnneks ta BB'l checkis riveril ja sain poti maha checkiga, mul oli top set.

Välja langesin tüüpilisel ajal, kui short oled ja saad hea käe, kuid vastane saab ikka parema ja 2 outerit ei võtnud, mul oli isegi neid 3 :D AQs vs AK, board blank ja out ma olingi.

Aga ma olen rahul.

BTW. Statistikast seda, et 5'est turnast 3 finaallauda. $712, $560 ja $1,118.

H-U Missionist niipalju, et 2 päeva pole korralikult mänginud aga grind jätkub. Nüüd mängin regulaarselt NL50. Siin on fishe ja donke rohkemgi, kui Nl25.
Ma ei saa ühest asjast üle. 75% kordub üks ja see sama stsenaarium, kui ma saan suure suckoudi kohe alguses mingilt wannabe pokerstarilt ja terve see aeg pean seda tagasi tegema. Selle jama peale kulub sitaks rake'i ja nii see kasum aina kahaneb. Sellest tuleb üle saada, siis kõik hea.

Pokkeri tuba vahetasin ka vahepeal. Pacificust läksin tagasi PKRi, et punkte tegema hakata kõvasti. PKR on oma points shopi lisanud väga uusi ja häid asju. Näiteks kallis Šveitsi kell ja palju huvitavaid muid asju. :)

Niipea, kui Kloonike seletab, kuidas PKRi trackida ja/või kui saan Pacificu jaoks Handgrabberi tööle, siis lisandub ka H-U lifetime graafik.

Praeguseks kõik.

Edu Teile.

This entry was posted on Saturday, August 9, 2008 at 2:59 AM . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

3 comments

Sorry, minu poolt kasutatav PKR tracker on laiale ringile reliisimata ning ma ei saa selle kohta rohkem infot anda. Kradic ja TheRaider on aga ise scriptid valmistanud, katsu nendega ühendust saada.

August 10, 2008 at 11:27 PM

Aga viitsid oma msn'i või millega saata mulle Guido911@hot.ee peale.

August 11, 2008 at 2:27 AM

Anna mulle oma HH-d ja ma teen sinu eest converdi ja saad ise trackerisse importida. MSN: Kert@retardz.net

August 11, 2008 at 6:25 PM

Post a Comment