STAYSWING...  

Posted by PokerDevil

14.08.2008

Haigeeee, mis toimub praegu mul pokkeris. Pole downswingi ega upswingi. Peale tööd saab alati mängitud. Õhtune sess lõppeb plussis. Hilisem 22:00'st kuni 23:30'ni lõppeb alati miinuses.
Asi selles, et varasemal kellaajal saab skill mängida, st. et kui ma all inni lähen ja saan vastase all inni omades parimat kätt, siis ka see käsi peab kuni riverini vastu, 95%. Õhtul aga saan AINULT suckoute ja.. Jah.. Eile oli esimesel sessil +$350, teisel -$450. Päeva pärl oli full stack NL100's, ta on buttonil, raise $3, ma 3bet raisale $13, ta all in. Minu üllatuseks avas 97s minu QQ vastu. Saate aru. Flopp täiesti blank, ma hakkasin juba chippe enda poole ajama :D Turn 9, river 7. Lauad kinni ja tuttu. Ja õhtul on fishe oi kui palju, vb ma sattusin suurima otsa. BU'lt regular raise $3, ta reraise $11 ja ma call AJ'ga. Tal AT. flop J87, edasi bettisin koguaeg 2/3 potist ja callis terve tee ja kui riveril oma rea ära sai, siis checkis, pot oli mingi $150.. No nahhui. Kust sellised vitupead tulevad?

Aga jah.. Muud juttu pole, istun kohapeal ja imen näppu.

Need olid siis head uudised Hateritele :)

Bye!

This entry was posted on Thursday, August 14, 2008 at 12:27 AM . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

0 comments

Post a Comment