HUHUHUHU  

Posted by PokerDevil

24.01.2009

Tere taas!

Kohe alguses ma ütlen, et Moneybookers on rõve rake röövel. Saitide vahel tõmblemisega on MB minu kaudu juba rikkaks saanud. Olen pendeldanud Starsi ja FTP vahel, kuid lõpuks ikka mõlemas nahhui ja jäävad PKR ning uuena Carbon Poker.

Mida teinud olen?
Ainult Heads-Up, muud mitte midagi. Ära sellest ei väsi, kui jooks hea ja võidud tulevad. Vahepeal mitu head seeriat olnud. Pikim oli lähiajal 12 Heads-Up match-i võitu järjest. Pole paha!
Hetkel on käsil selle ületamine, 10 võitu järjest hetkel, loodan, et see ahel EI katke veel nii pea.
Carbon Poker on huvitav sait, ei tea miks varem seal mänginud ei ole. Soft istub jube hästi, selline soft soft.
Läheb hästi, üldse ei kurda noh.. 4-6'seid võiduseeriaid on hulgim, kaotuste pikim seeria siiani olnud 4 aga ka see sai kiirelt lõpetatud 5'se võiduseeriaga samal päeva.
Päevas üritan mängida mingi 15-30 HU game-i, noo min. 15. Maxi paika ei sea.

Mida veel...
Heads-Upi raamat tuli ära: Heads-Up No Limit Hold'Em
Loodan vaikselt seda lugema hakata ning tarkusi veel juurde õppida.

Seda ka veel, et eesmärgid on graafikus ja olen õppinud ikka suht HAIGELT seda heads-upi igalt poolt saitidelt ja videodest, kõik ei mahugi pähe ühe korraga. Teatud artikklid on saanud mitu korda läbi lugemist ja välja printimist, et ikka tarkused pähe kuluks...
Hakkab looma vaikselt juba.

Good Luck!

This entry was posted on Saturday, January 24, 2009 at 11:45 AM . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

4 comments

Ilusad tulemused sul HU sng, endale meeldib sama mäng kõige rohkem, kui väga suur saladus pole, siis äkki paned paar linki, kust seda SNG HU juurde õppida saaks.

February 5, 2009 at 2:51 AM

Madalama limiidiga mängijatele on väga hea leht see:
http://www.parttimepoker.com/beating-lower-limit-heads-up-sngs-part-one

February 5, 2009 at 5:02 AM

Väga hea lugemine, tnx, see väikeste pottide mängimine passive playeri vastu on geniaalne, ma olen ikka liiga kannatamatuks muutunud vahest ja mingi monsteri otsa sattunud. Edaspidi võtan rahulikumalt.

February 5, 2009 at 8:34 AM

Tore, kui aitab.
Paljud küsinud linke ja paljud sealt abi saanud mängu leidmisel.

Soovitan teha nagu seal öeldud - prindi välja ja loe pähe. :P

February 5, 2009 at 12:06 PM

Post a Comment