Jaanuar -> Veebruar  

Posted by PokerDevil

05.01.2010

Nii.. Jaanuar läbi, väikese hilinemisega küll aga läbi ta sai. :P
Eesmärkidest:
"Jaanuari kuu eesmärk oleks siis teha umbes 250 SnG HU mängu ja hoida ROI 30%+. Kui selle eesmärgi täidan, siis olen enam, kui õnnelik."

Mõlemad fail.. ROI jäi 21% ja mänge tegin täpselt 200. Failide üle olen õnnelik. Ei viitsinud esimese "100% Pure Heads-Up SnG" kuul volüümi väga suureks ajada ja leppisin 200 mänguga. Tulemustega olen rahul.
Graafik ka:Mulle meeldib. Kõik siis tehtud Heads-Upiga, põhiliselt $100, vahest ka $50, kui väga "head"vastast märkasid ning lootsid easy money peale.

Heads-Upi raamatu sain ka kätte, millest ennem kirjutasin ning olen veerand juba läbi lugenud. Palju asju on mida küll tean juba suht täpselt aga tuletab sellised vajalikud muuvid ja nüansid meelde ning ka on uusi nippe teada saanud. Eks jätkan lugemist ja loodan, et suurendab veel mu Edge-i teiste üle.

Veebruarist:
*Väga head tulemust veelgi parandada.
*Mõnikümmend mängu rohkem, nt. 250 mängu total.
*ROI +25%
*Lugeda raamatut
*Võtta kõike rahulikult
*...

Praeguseks kõik.

This entry was posted on Thursday, February 5, 2009 at 12:07 PM . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

6 comments

No päris kena profit siiski...3500$, saaks ma kuus juba 100$ oleksin õnne tipul:P Aga noh, eks need sendimängud ole pühapäevapokkerdajast mulle kah toredad, paraku pigem närve söövad kui kasumit toovad.

February 8, 2009 at 8:26 AM

Küll tuleb ka sinu tähetund. :)

February 8, 2009 at 11:14 AM
Detektiiv  

Kas sa võiksid saladus katte all avaldada, mis programmi sa enda kätte importimisel kasutad?

March 29, 2009 at 4:21 PM

See programm on sharkscope.com

See võtab ise automaatselt infot.

April 2, 2009 at 4:30 AM
Detektiiv  

Tänud ! :)

April 3, 2009 at 1:59 AM
Anonymous  

21% roi on ikka väga kõva näitaja suure sampli puhul igatahes, ei ütleks, et see fail on mingit moodi.

April 30, 2009 at 12:59 PM

Post a Comment